WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE BLOGOWANIA DLA STARTUPU TECHNOLOGICZNEGO
- Stefan Materzyński
- 23-5-2017
- Blogowanie, content marketing, Startup,
MARKETING W FIRMIE TECHNOLOGICZNEJ – W CO ZAINWESTOWAĆ?
- Stefan Materzyński
- 08-5-2017
- inbound marketing,
Hasło udana kampania marketingowa u większości osób automatycznie budzi skojarzenia z wielkimi, światowymi markami. To prawda, że trudno jest przebić emocjonujące, wypełnione adrenaliną reklamy GoPro, radosne spoty Coca-coli czy entuzjastyczne, historyczne wystąpienia Steve’a Jobsa podczas premiery kolejnych produktów Apple’a. Co jednak zrobić, jeżeli po pierwsze nie dysponujemy nawet 1% budżetu, jakim dysponują wspomniane firmy, po drugie nasza branża wydaje się nie przedstawiać tak wspaniałego potencjału marketingowego? Powiedzmy to sobie szczerze: nie każda branża jest „ekscytująca”. Jak zatem atrakcyjnie „zapakować” nasz produkt, jeżeli jesteśmy dostawcą oprogramowania i na co najlepiej przeznaczyć budżet marketingowy w firmie technologicznej?
JAK ROZPOCZĄĆ BIZNES W E-COMMERCE?
- Stefan Materzyński
- 01-5-2017
- e-commerce,
Wielu ludzi marzących o otworzeniu własnego biznesu, powstrzymuje brak wystarczających funduszy i doświadczenia. Zupełnie niepotrzebnie. W dzisiejszych czasach można zostać przedsiębiorcą nie kradnąc pierwszego miliona, nie zaciągając gigantycznej pożyczki w banku ani nie kończąc elitarnej szkoły handlowej. Jak to zrobić? Odpowiedzią jest e-commerce. Oto dowody:
- Airbnb jest najpopularniejszym portalem wynajmującym wakacyjne mieszkania i domy, mimo że firma nie posiada żadnych nieruchomości.
- Uber na masową skalę oferuje przewóz osób, mimo że formalnie nie posiada ani jednego samochodu.
- Allegro jest największą platformą transakcyjną w Polsce, mimo że niczego nie produkuje.
JAK PRZEKONAĆ DO SIEBIE NIE MÓWIĄC O SOBIE CZYLI STORYTELLING W SEKTORZE B2B
- Stefan Materzyński
- 25-4-2017
- content marketing, Storytelling,
INBOUND MARKETING W EMPLOYER BRANDING – DLACZEGO WARTO STOSOWAĆ?
- Stefan Materzyński
- 12-4-2017
- employer branding, inbound marketing,
Employer branding to sformułowanie, które robi zawrotną karierę w branży zarządzania zasobami ludzkimi. Czasami tłumaczy się je jako „markę pracodawcy” lub „budowanie wizerunku pracodawcy”, jednak zazwyczaj używa się po prostu angielskiej wersji. Mianem „employer brandingu” określamy sposób, w jaki dana firma jest postrzegana jako pracodawca. Warto przy tym zaznaczyć, że na markę pracodawcy składa się się nie to, co firma sama o sobie pisze, ale także (a nawet przede wszystkim) to, co mówią o niej pracownicy.